فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس
فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس

به نام او

یکی بود یکی نبود، زیر گنبد کبود

یکی مث من عاشق یکی مث تو بود

اومد که فریاد بزنه

اما دیگه نایی نداشت

می خواست بمونه پیشش ولی

تو قلب اون جایی نداشت

آی بیوفا، آی بیوفا

آی تو که تنهام میذاری

تو قاب عکست جای من

عکس کیو میخوای بذاری

برو برو که مثل تو زیاده تو دنیا واسم

بروبرو ، ولی بدون که دیگه جایی نداری تو دلم

زدم به سیم آخر و

گفتم ولش کن بی خیال

اون واسه من یار نمیشه

بی خیال این عشق محال

گفتم توی مرام من

منت کشی نیست با مرام

می خواد بره خوب به درک

همینه که هست ، ختم کلام

برو برو که مثل تو زیاده تو دنیا واسم

برو برو ولی بدون که تا ابد جایی نداری تو دلم

نظرات 1 + ارسال نظر
رخ شنبه 8 بهمن 1384 ساعت 11:55 ب.ظ http://Rokh.Blogfa.Com

سلام دوست عزیز
وبلاگ عکس هنرمندان راه اندازی شد.
حتما سری بزن
وبلاگتم خیلی توپه
موفق باشی... .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد