فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس
فریاد زیر آب

فریاد زیر آب

خاطرات خیس

این لینک هم تقدیم به تمام عاشقان

 
این لینک هم تقدیم به تمام عاشقان
 
خدا کنه که هیچ کسی در هیچ شرایطی چنین نفرینی در حق عزیزش نکنه (آمین) 

(( نفرین ))

الهی سقف آرزوت خراب بشه روی  سرت

بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و برت

الهی که روز وصال طوفان شه از سمت شمال

هیچ از اون روز نمونه به  جز گلهای پرپرت

قسم می خوردی با منی، قسم می خوردی به خدا

خدا الهی بزنه تو کمرت تو کمرش

من اهل نفرین نبودم چه برسه که تو باشی

بیاد الهی خبرت، بیادالهی خبرش

عمرت الهی کم نشه اما پر از غصه باشه

زجرهائی که به من دادی، بکشی تا آخرش

الهی که یک روز خوش از تو  گلوت پائین نره

رسوای عالمت کنن  اون چشمای در به درت

قسم می خوردی با منی، قسم می خوردی به خدا

خدا الهی بزنه تو کمرت تو کمرش

من اهل نفرین نبودم چه برسه که تو باشی

بیاد الهی خبرت بیادالهی خبرش

می خوام بدونم قد من عاشقته، دوستت داره

اینکه رها کردی منو می ارزه به دردسرش

هر چی بدی کردی به من

الهی اون با تو کنه

ببینی دیگری به جات، رفته شده همسفرش

الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد